Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Kakosova

17. 7. 2010 22:36
...

Jsem si vědomá toho, že hotel sleduje slevovým kuponem výhradně své marketingové cíle. Proč jsem měla chuť o tom napsat byl jiný důvod. Nelíbilo se mi zelené propagandistické uchopení, téhle jinak marginální reklamní akce hotelu někde na předměstí Kodaně, médii.

0 0
možnosti
JA

SocPredator

16. 7. 2010 15:28
.

Článek mě zaujal, ale ekonomicky to tak vyhodnotit nelze. Sleva 27 € ještě neznamená, že to je zisk, a že s ním každý počítá jako autorka. Ve 4hvězdičkovém hotelu je to spíš pobídka, nikdo nepřijde zkrátka a trocha pohybu neuškodí...

0 0
možnosti
SH0

sir Humphrey 001

16. 7. 2010 12:58
pokud jste autorka, foto nemůže být vaše

to by bylo popření základních civilizačních zákonů

0 0
možnosti
BD

Boulder Dash

16. 7. 2010 12:53
Jezisi vy jste tak hloupa az to jednoho boli

jiste si dobre budete rozumnet s Haslingerovou, to je podobny inteligencni level.

0 0
možnosti
A

Amoniak

16. 7. 2010 13:00
Re: Jezisi vy jste tak hloupa az to jednoho boli

Zas tak autorku neznám abych si troufl hodnotit - není ale namístě spíš pozastavit se nad inteligenční úrovní těch, co se vezou na vlně podobných ekozhovadilostí? Ať už jako pachatelé nebo pasivní příjemci.

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

16. 7. 2010 12:16
CHytrá blondína..

je pro mne jako lízátko na slunci roztečené pro sršáně.R^[>-];-D

0 0
možnosti
LH

zdeseny obcan

16. 7. 2010 11:39
cim vetsi rumrajch tim lepsi reklama

A idealem marketingu je kdyz o tom hlupaci pisi blogy.

0 0
možnosti
R

realateista

16. 7. 2010 11:47
Re: cim vetsi rumrajch tim lepsi reklama

Ten blog by snad měl být právě o hlouposti reklamy a manipulace v obchodním zájmu pomocí snobismu ap. Ve 21. století bychom snad už neměli být jen manipulovanými spotřebiteli.

0 0
možnosti
PH

petrph

16. 7. 2010 10:55
Když uvážíte

že podobné poukázky na slevy vycházejí v (nejen )reklamních časopisech jsou na internetu, informace o výprodejích visí na každém rohu, aby obchodník vůbec něco prodal, tak je vůbec div, že se kvůli tomu ještě chce někomu 10 minut šlapat na kole. Neboli, hlavní důvod nevidím v tom šlapání, ale v tom vnutit někomu poukázku na slevu s ní hned běžel něco koupit a doplatit ..;-D

0 0
možnosti
R

realateista

16. 7. 2010 11:12
Re: Když uvážíte

No to je snad samozřejmé, ale ten fór je v tom, že se najdou chytráci, kteří na to skočí. Jde přeci o primitivní psychologickou fintu, že když lidé něco něčemu obětují, víc si toho váží.

0 0
možnosti
R

realateista

16. 7. 2010 10:16
Zdání a skutečnost

Příběh se šlapajícím manažerem dobře ukazuje inteligenci namyšlených kravaťáků. Zřejmě nebude mít nic společného s výrobou, ale spíše s financemi. Tu efektivitu by si dovedla spočítat má dcera po absolvování 8. třídy ZŠ. Jak říkal kdysi majitel SW firmy, kde jsem pracoval:

Pokud přijde na obchodní jednání člověk v džínách a triku, je to průšvih, jde o technika, pokud tam přijde perfektně oblečený člověk, je to pohoda, přišel namyšlený trouba.

Také si myslím, že podobná "hra na odpovědnost" může projít jen ve špičkovém hotelu, v normálním pro "obyčejné lidi" by na to nikdo neskočil. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3101x
Hlásím se ke kapitalismu, ke konzervativnímu myšlení a k tradičním evropským hodnotám. Nahání mi hrůzu environmentalismus, multikulturalismus a Evropská unie. A nemám ráda tvrzení, že nikdy nevíme nic jistě, nikoho nemáme morálně hodnotit a svět není černobílý.

Seznam rubrik