Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Libor76

Dotace

Když vidím slovo dotace, vyskakuje mně kopřivka. Od té doby, co firma, kde jsem dříve pracoval, měla na každém rohu samolepku, že je podporována nějakou dotací Unie a přitom se jednalo o ziskovou formu podnikající v oblasti hazardu, mě už nepřekvapí asi nic :-(

0/0
15.8.2011 7:22

fvocel

Novodobé žebrání z lupičského pokladu

Že se starostové neptají, odkud se berou peníze na jejich obecní kanalizaci. Byli by ale hloupí kdyby nevyužili. Kdo nekrade, okrádá vlastni rodinu. To přeci známe. Tato morálka a skutky povedou do velké katastrofy. Lhát a podvádět, krást a loupit nelze pokračovat do nekonečna. Skončí to nikoliv sociálním rájem ale velkým vyvražďováním lidí jako důsledek páchání zla. Proto stále platí výzva k osobnímu obrácení každého z nás, činění pokání a hledání toho, co je dobré.

0/0
26.6.2011 8:00

ikkyu

totální karma

Evropa měla zůstat janom jako zóna volného obchodu. Nejvíc mě dostává, že lze čerpat evropské dotace k podnikání, kde to přímo poškozuje konkurenci (třeba jedna firma co půjčuje kanoe na sázavě si je koupila s pomocí EU a ostatním vypálila rybník)- totální mpokřivení trhu.

0/0
15.6.2011 21:39

wrangler

Karma!

Dáma je pohledná a navíc chytrá. Zřídkavá kombinace.R^[>-]R^

0/0
15.6.2011 18:04

Míra4.1

Re: Karma!

:-)R^

0/0
15.6.2011 18:31

tatar.

Re: Karma!

přesně.:-) a kromě toho také dobře, jasně a stručně formuluje. takovou mít doma...paní terezo, nechcete mě ? ;-)

0/0
16.6.2011 7:37

ODS čstější než Standův kříšťál

souhlas

karma. Společná Evropa sama o sobě je věc velmi dobrá pro všechny občany Evropy. Ale zvýhodňování jedněch na úkor druhých (dotace, subvence), byrokratické rozhodování v Bruselu o každém "prdu" pohled na EU hodně kazí

0/0
15.6.2011 18:01

škovras

Morálku ?

Jednou čtu, že komunisti pokřivili naši morálku, teď zas dotace. Pořád hledáme viníka kolem sebe. Myslím, že nebylo moc co pokřivit :-/. Vzpomeňte na dopis M.R. Štefánika Masarykovi z roku 1919 o charakterových vlastnostech Čechů (a kde tenkrát byli komunisti a kde dotace ?!). Jinak jsem byl taktéž proti vstupu do EU a s dotacemi nesouhlasím.

0/0
14.6.2011 16:28

velky bratr

Re: Morálku ?

Vse co dava kolace bez prace krivi moralnku a v tom se komari od EU nijak nelisi. Takze se nedivte a radeji zkuste pouzit tu sedoruzovou hmotu uvnitr lebky.

0/0
15.6.2011 10:58

Pamela

dotace jsou svinstvo

Velice si vážím vašeho názoru a zcela jej podporuji. Doporučuji Vám další téma a to jsou plošné dotace do zemědělství v návaznosti na otázku proč lidé hromadně zatravňují i na vesnici své pozemky / DPH, daně,  /.  Určitě jste pochopila co mám na mysli.  Přeji hezký den.

0/0
14.6.2011 7:22

Rodnok

ad stavba ND

na tu dal polovinu peněz císař... takže tenhle příklad k těm evropským dotacím, které pokryjí jen část nákladů, taky nemá daleko :-)

Ale jinak EU dotace taky nemám rád. Mají smysl podle mne na větší projekty nebo takové, které se dotknou více států (transevropské komunikace, čističky nebo ostraha vnějších hranic Schengenu, kde ti vnější členové by platili víc než vnitřní), ne na každou malou blbost a už vůbec ne soukromým firmám. Tuhle jsem na stránce personální agentury viděl cosi ve smyslu "čerpáme EU dotace na vzdělání našich personalistů". Blééé...

0/0
13.6.2011 22:38

Rodnok

Re: ad stavba ND

ještě k tomu divadlu, zemský výbor byla de facto tehdejší česká vláda, samozřejmě že operovala s penězi z daní... takže článek je v tomhle opravdu dost mimo. Citace:

1875

Sbor žádá zemský výbor o vklad 300 000 zlatých. Dotace je po mnoha průtazích přiznána.

0/0
13.6.2011 22:51

pk203@klikni.cz

Přesně tak

Děkuji za článek. PLně se pod něj podepisuji.R^

0/0
13.6.2011 14:28

pk203@klikni.cz

Přesně tak

Váš text plně podepisuji a děkuji že mi dáváte naději, že ještě existují normálně myslící lidé.....

0/0
13.6.2011 14:27

socbubák

karma

článek jde k jádru věci, líbí R^

0/0
13.6.2011 0:25

Kubrt - admin mi pije nálev

Karma

Rovněž je šíleností, když města či obce vymýšlejí projekty jen proto, že na "to" lze žádat o peníze přes dotační program EU. Už nikdo nepřemýšlí, zda daný záměr má fakt dostatečný smysl a zejména, kde se budou brát peníze v čase na servis a opravy takových projektů. Jistě počítají dál a dál s dotacemi a potažmo s tím, že v té době už tam daní rozhodovatelé nebudou ..... Navíc je to naprosto výborné korupční prostředí, které se pak samozřejmě bude naoko řešit další tunou vyhlášek a paragrafů a bruselští potentáti znovu vykáží činnost a nepostradatelnost ..... Prostě zrušit a zastavit tento šílený systém, žádné členské odvody a potřebné věci financovat normálně úvěrem. Což donutí i k větší odpovědnosti v rozhodování. A pokud je někde nedostatek a problém se k úvěru dostat, tak je buď chyba v systémovosti (která se ale nedá řešit dotacemi) anebo je třeba přehodnotit potřebnost toho či onoho.....

0/0
12.6.2011 15:32

johnpeters

Je to hloupý

 článek, plný animozity vůči EU,vycházející z plytkého myšlení autorky.Stačilo by jí k prozření,kdyby si zjistila,kolik,jaké a kam proudí dotace z  Bruselu.Hospodářský prostor,plný cel a bariér by způsobil,že bychom se v Česku rovnou povraždili.Ono to stačí tak,jak to je nyní.Tu příčinu stavu v naší zemi nezavinilo  členství ČR v EU,ani dotace,ale v u nás nastaveném systému-na př.kuponová privatizace-,a i v nátuře lidí a pravidlech hry(zákony!!) v české postkomunistické společnosti.Stále totiž nemyslíme ani nežijeme t.zv. západně.[>-]:-/

0/0
11.6.2011 13:17

tatar.

Re: Je to hloupý

jj. my tam posíláme naše peníze, ktreý potom ve formě dotací dostáváme zpět. a to vše jen proto, aby mohli být živeni všichni ti euroúředníci, europoslani a euroinstituce. fakt boží. EUR^

0/0
11.6.2011 18:31

Boshinken

Re: Je to hloupý

EUrednici ani s moci rozdelovani dotaci na centralne planovane nesmysly nemaji dostatecne oduvodneni sve existence. Dokud EU bude politicky pojekt, kdy lide nema potreby se spojit do jednoho spolecenstvi (treba i statu) pak nebude EU jako celek fungovat.

0/0
12.6.2011 11:49

apeppepa

Re: Je to hloupý

Kolik jste tam poslal? Zatím jsme čistými příjemci, fakta hovoří jasně, mnohem více přijímáme, než dáváme.

0/0
13.6.2011 22:31

Karl Novak

Re: Je to hloupý

Daňový ČR poplatníci - všichni - dávají a někteří dostávají.

Těch co dostávají je jistě méně. Dostávají jenom Ti, kteří v tom umí chodit.

Pokud jak píšete, jste čistými příjemci, tak já za sebe vím, že jsem čistý plátce.

0/0
14.6.2011 7:20

tatar.

Re: Je to hloupý

:-)

0/0
14.6.2011 8:35

tatar.

Re: Je to hloupý

ale to je nějaký divný ne ? vemte si, že ten přebujelej euroaparát musí být nějak financován. on přece žádné peníze negeneruje. očekávám, že každá vláda a eu nadšenci budou tvrdit, že právě oni jsou v plusu. jak je to možné ???

0/0
14.6.2011 8:44

Antonín, topič

Re: Je to hloupý

Ta fakta bych rád viděl.

0/0
15.6.2011 11:06

pk203@klikni.cz

Re: Je to hloupý

Nevím kdo tady má plytké myšlení. Jen k jednomu Vašemu tvrzení, pracoval jsem v letech 1998-2004 pro velkou společnost, která dovážela zboží ze zemí mimo EU a prodávala je v ČR,SR,Polsku a Rakousku. Jediným problémem vývozu před vstupem do EU bylo včas dodat fakturu celníkům. Po vstupu do EU  během dvou let narostly byrokratické překážky tak daleko, že bylo nutno postupně založit dceřiné společnosti v jednotlivých zemích...nicméně třeba v Rakousku se to nevyplatilo a tak se tam raději dovážet přestalo.

Takže Vy pouze plytce papouškujete lži EuroJasánků o nějakých celních nebo jiných barierách které údajně EU odstranila, přitom opak je pravdou.!

0/0
13.6.2011 14:35

apeppepa

Re: Je to hloupý

Tak nevím. My po vstupu do EU nejen jednoduše cestujeme, ale i mnohem  jednodušeji  vyvážíme a dovážíme, hranice opravdu zmizely, vše je pouze mezi firmami a bez byrokracie(oblast osiv).

0/0
13.6.2011 22:27

tatar.

Re: Je to hloupý

milé apappepo. nato abychom cestovali, nepotřebujeme živit europoslance, euroasistenty, europarlamnt, euroinstituce, eurovládu a europrezidenta. to si triufám tvrdit, že opravdu ne.

0/0
14.6.2011 8:38

Antonín, topič

Re: Je to hloupý

bez byrokracie? Vy neznáte Eurostat? ;-D

0/0
15.6.2011 11:07

jjose

Re: Je to hloupý

Myslel jste intrastat, ne?

0/0
15.6.2011 15:55

qqx

Re: Je to hloupý

To máte pravdu, také jsem byl ve  velké společnosti, kde jsme dokonce měli celní razítko, takže byrokracie byla velmi nízká v porovnání se současnou intrakomunitární DPH. Jenomže jsou na světě i menší firmy a pro ně jeden vývozní případ znamenal jednoho člověka na celnici téměř celý den. Takže trěm menším firmám se vstupem velmi ulevilo.

0/0
14.6.2011 1:00

maelmord

Palec nahoru...

Článek zhodnotím krátce - kdo v něm chce najít podstatu tvrzení, najde ji. Je oprávněná - systém přerozdělování peněz byrokratickým aparátem je neefektivní, a místní komančové s tím samozřejmě nikdy souhlasit nebudou. Je zřejmé, že autor čehokoliv se musí obrnit trpělivostí proti velkému počtu velmi zvláštních až urážlivých reakcí, které v sobě nemají špetku argumentu. Jen vydržte. Dalo se to napsat lépe, dalo se přidat pár konkrétních příkladů - ano, dalo, ale to nic nemění na faktu, že EU je stále více Sovětským svazem, a že staré časy se nám vracejí... což někteří z nás neradi vidí, o to více se z toho radují jiní...

0/0
10.6.2011 22:43

johnpeters

Re: Palec nahoru...

:-/Rv

0/0
11.6.2011 13:18

tatar.

Re: Palec nahoru...

R^

0/0
11.6.2011 18:32

Boshinken

Re: Palec nahoru...

Krasnym prikladem EU nesmyslu je pravidelne stehovani EU cirkusu mezi Strasburkem a Bruselem. Jinak by Francie EU nepodporovala. A pak verte tem politickym kecum o jednote. Je to jen prazdna fraze.

0/0
12.6.2011 11:52

pingu1

Re: Palec nahoru...

R^

0/0
15.6.2011 15:37

socbubák

Re: Palec nahoru...

souhlas R^

0/0
13.6.2011 0:24

Petr 35

To je ale výtvor!

Omlouvám se, ale na tohle se nedá normálně reagovat. A ještě první dvě věty v profilu této pipinky.

Nemohu jinak: <I>

0/0
10.6.2011 21:01

antizelenka

Re: To je ale výtvor!

od tebe nikdo normální reakci ani nečeká;-)

0/0
11.6.2011 5:37

Alka1

ještě podstatnější je

jak EU při tzv. přerozdělování prostředků právě prostřednictvím dotací velkou část (docela vbych řekla, že to bude víc než polovina) prostředků sama spotřebuje na fungování úředního aparátu.. 8-o

0/0
9.6.2011 23:02

tatar.

Re: ještě podstatnější je

jj. já to všechno vnímám jako jeden velký podvod. obyvatelé států eu si platí ze svého eu aparát, který potom to co zbyde přerozdělí a všichni se tváří, že jinak by to ani nešlo.

0/0
10.6.2011 1:40

apeppepa

Jen teoretické nic

Až budete mít více životních zkušeností, butete možná konkrétnější a nebudete potřebovat zatvrzelý ideologický postoj. Patřím k té minoritě v naší společnosti, která se živí výrobou a platí daně. A díky trhu EU máme bez problémů kam prodávat, dotace nejsou to hlavní. Bez společného trhu EU bychom se tu už možná požírali navzájem. Máte nějakou alternativu?

0/0
9.6.2011 22:53

KK46

Re: Jen teoretické nic

Alternativou je nebýt v EU a zůstat členem Evropského hospodářského prostoru. To lze - viz můj článek Chytrá horákyně Petra Machová:

http://karelkuzel.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=137124

0/0
9.6.2011 23:09

tatar.

Re: Jen teoretické nic

no to víte, že jo. bez eu byste nic neprodal. bohužel, to že vy úspěšně prodáváte, nás všechny ostatní stojí nemalé peníze ( někdo to všechno prostě musí financovat ).

0/0
10.6.2011 1:21

Karl Novak

Skutečný kapitalismus u nás nedostal šanci.

Vězíme na půl cestě mezi socialismem a kapitalismem. A posouváme se stále rychleji vlevo.

EU se úplně zvrhla přijetím LS.

0/0
9.6.2011 21:34

lrkfa1

Morálku u nás pokřivil český kapitalismus

a trvalých 20 let tunelování, korupce, zločinu všech podob, který stvořil naši "elitu":-(

0/0
9.6.2011 20:57

Kolumbo

Re: Morálku u nás pokřivil český kapitalismus

A co český socialismus - jeho "morálka"  byla dozajista křišťálově čistá, minimálně jako Stáníkovy "investice". A ty kádrové rezervy, nepostradatelní odborníci z PZO, šéfové SSM a různí ti "synové Lidu" - ti taky nejspíš přežili z "kapitalistické éry", že, Irkfo kolikžeto? Proto taky  taky byly uzavřené hranice - aby se ta zdejší socialistická morálka jaksi nezředila. Jen se divím, že jste nepodporovali emigraci - morálka zůstavších mohla nabýt ještě zářivějších forem!

0/0
9.6.2011 21:22

vItava

Re: Morálku u nás pokřivil český kapitalismus

Nesmysl. Kdyby nebylo silného státu, nebylo by ani tunelování.

Kde se na hromadě sejde 1000 miliard, to je velká příležitost. A příležitost dělá zloděje.

0/0
10.6.2011 12:21

Tramp_007

Re: Morálku u nás pokřivil český kapitalismus

Omyl - zloděj si příležitost vždycky najde. Příležitost za zloděje nemůže. To je obvyklá výmluva zlodějů, to přísloví.

0/0
10.6.2011 13:52

velky bratr

Re: Morálku u nás pokřivil český kapitalismus

Jo, takze on si ty penize najde i kdyz nebudou tak snadno k mani? To znamena, ze nema smysl mit doma u dveri zamek - zlodej se tam stejne dostane... ze?

0/0
10.6.2011 23:29

Tramp_007

Re: Morálku u nás pokřivil český kapitalismus

To jste skutecne nepochopil. To ze mate doma penize neni omluvou tomu zlodeji ze se stal zlodejem a je jedno jak snadno jsou k mani.

0/0
14.6.2011 9:04



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.