Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kaniokova

Někdo tu napsal -

..."Evropa ....jako by se snažila vyplnit totalitní vakuum, které tady vzniklo po rozpadu sovětského bloku..."

Bohužel, už vyplnila, šíleným balastem lží, pokrytectví a překrudování, hyperkorektností, multikulti, ekologismem.

Něco jako když pejsek s kočičkou dělali dort.  Po špetkách -   z křesťanství (spanilomyslnost, ale falešná, nereálná ve svých požadavcích).  Intelektuálské ctnostné ptydepe, moralizování a obkecávání.  Zelená umanutost.  Multikulti - (nátlaková privilegia pro menšiny - jen některé - imigranti, homosexuálové).

V důsledcích směska velmi zákeřná, sebevražedná..   Ještě, že znám spoustu těch, kteří tohle odmítají a nepodléhají..

Multikulti je jen převlečený internacionalismus..

0/0
15.8.2011 19:12

Petr z Bologni

...

Musim napsat - B-huzel - mate naprostou pravdu. Ono je to ale jeste o trochu horsi, i bezni lide nas povazuji za kulturne nevyspele, chude zebraky, kterym udelali milost a prijali je mezi sebe, Ze situace je totalne jina, a ze temi nekulturnimi chudaky zhusta jsou oni samy, nemohou videt, jejich vladnouci vrstva je pomoci propagandy v tak mylnem nazoru udrzovala v minulosti a dela to i ted. Neni zadnym prekvapenim, proc. Dost velkym misteriem ale pro mne je, proc Havlovci se snazi vmanipulovat nas narod do podobneho pocitu zebraku u dveri EU.

0/0
15.8.2011 14:24

Brutvann

Tak od Britů to sedí, když jsou sami v pr......

Ale jsem proto, abychom je tady přijímali, až je z tama černí  vyženou.   :-)[>-]

0/0
15.8.2011 9:55

Pickup Anddropoff

Smarja, jake fasizujici nazory?

Vychodni Evropane jsou vetsi burani, vetsi rasisti a vetsi balici. To je proste fakt. The Economist ma proste pravdu, a take sam uznava, ze vychodnary potrebuji ( takze si na zvyknou, nemaji volbu). Clanek v The Economist mne neurazi, a pokud urazi vas, tak to jenom ukazuje na vase nizke sebevedomi. Zadne nastupujici tendence se nekonaji, mezi zapadem a vychodem byl, je a bude rozdil, a pokud se nebudete tvarit politicky korektne, tak si to priznate a nebudete nic rvat o fasistech a zda by mohl byt napsan clanek o cernosich (srovnavat cernochy a vychodni Evropu?)..

0/0
15.8.2011 4:40

Petr z Bologni

Re: Smarja, jake fasizujici nazory?

Ze vy jste buran a balik jeste neznamena, ze ostatni jsou na tak nizke urovni jako Vy!

0/0
15.8.2011 14:05

Pickup Anddropoff

Re: Smarja, jake fasizujici nazory?

uklidnete se, cetl jste ten clanek? Hovori o politicich a je proste pravda, ze nekteri politici z byvaleho vychodniho bloku se chovaji divne. Cely vychodni blok se lisi od byvaleho zapadniho. To je proste fakt.

Clanek mne neurazi. Autorka prehani a dela z komara velblouda.

0/0
15.8.2011 19:45

kaktusak

ČR je jen vzdálená země,

o které nikdo nic neví.

0/0
14.8.2011 23:49

Petr z Bologni

Re: ČR je jen vzdálená země,

Asi byste si takovou hloupost pral, ze?

0/0
15.8.2011 14:06

katango

Re: ČR je jen vzdálená země,

Neříkali to při podpisu mnichovské dohody?

0/0
15.8.2011 20:47

habit-.!..

... ani ne tak stará evropa...

... jako spíš nová papalášská garnitura - evropa za posledních patnáct dvacet let zrudla neuvěřitelným způsobem, jako by se snažila vyplnit totalitní vakuum, které tady vzniklo po rozpadu sovětského bloku...

+1/0
14.8.2011 20:57

marek,voksay.idnes

Re: ... ani ne tak stará evropa...

přesněR^

0/0
14.8.2011 20:58

Petr z Bologni

Re: ... ani ne tak stará evropa...

Ona nezrudla, ona vice nez ruda byla od pocatku, jen to dobre maskovala.

0/0
15.8.2011 14:06

wiki5.5

Jake

nastupujici tendence? Takhle o nas smysleli vzdycky, nic noveho. Radsi si prectu pravdu nez policky korektni nesmysly.

0/0
14.8.2011 19:16

marek,voksay.idnes

Re: Jake

Ano- teď jste to napsal přesně .... mysleli si to vždy a přesto o nás stáli ..... je to totiž klasické letadlo. Čím víc "buranů" bude posílat chechtáky do společné kapsy, tím pro EUROpapaláše lépe. Souhlasím i s tím, že si raději přečtu to, co si o nás mysleli a myslí doopravdy  ...... mnoha lidem by to totiž mohlo pomoci prozřít a pochopit, že Svaz evropských socialistických republik je výhledově dobrý a výhodný pouze pro vyvolené , nikoli ovšem pro ČR a její občany.

+1/0
14.8.2011 19:29

Světlonoš

Re: Jake

proč píšeš, že si to "o nás mysleli". Oni nic nepíší o nás, píší o tom, že Klaus, Kaczynski a pár dalších trapných figurek jsou východoevropští burani, co se neumí chovat. A já s nimi naprosto souhlasím. Myslím si o Klausovi to samé. Nejde jen o krádež pera, ale stačí vzpomenout, jak z hradu vynesl přepisy diplomatických jednání apod. Prostě většina politiků na západě se ho štítí, nikam ho nezve a já se jim vůbec nedivím. Taky bych tomu člověku nepodal ani ruku

0/0
14.8.2011 19:34

marek,voksay.idnes

Re: Jake

Přepisy diplomatických jednání ? To myslíte to histerické napadání Cohn-Bendita ohledně LS ? Vážený pane .... za takovéto chování bych na místě prezidenta nechal to neomarxistické hovado vyhodit z Hradu hradní stráží a obvinil bych ho veřejně v médiích z diplomatické blamáže. Pokud bych ho z toho Hradu nevynesl osobně v zubech ! A bylo by mi naprosto jedno co by si o mně zbytek delegace myslel. To co ten Zelený ekoteroristický šašek předvedl bylo naprosto neskutečné.

+2/0
14.8.2011 19:40

raymondchandler

Re: Jake

R^!!

0/0
15.8.2011 7:48

habit-.!..

Re: Jake

... to jako tenkrát, když přijel na Hrad zastupující říšský protektor Cohn-Bendit? ... to si Klaus dovolil fakt moc, že si neuvědomil, kdo je na Hradě pánem...

+2/0
14.8.2011 20:59

Petr z Bologni

Re: Jake

Absolutne se mylite, viz  vyse.

0/0
15.8.2011 14:08

Mind The Gap

Krása

Imperialisticka zla média hani bezchybné Česko, jak si to jen nějaký The Economist mohl dovolit a nepeje ódy na to, jak moc CR Evropě prospívá svým bojem s kůrovcem, homosexualismem, ekologismem, multikulturalismem. A především proc není ta nevdecna Evrops rada, kdyz jim někdo rekne jak jsou hloupý kdyz maji euro a ještě se ho snazi zachránit aby jim to nezlikvidovalo ekonomiky, ano proc nás nikdo za naši kritiku nedoceni? To je zahada.

0/0
14.8.2011 18:13

Petr z Bologni

Re: Krása

Hele, Gap in the Mind, neblbnou, jo? Ze je dusevne nemocny, to uz vsichni vedi. Tak klid a nohy v teple.

0/0
15.8.2011 14:10

Mind The Gap

Re: Krása

Broucku ja jsem ten článek narozdíl od tebe četl a tak vím o čem je. Jedinej kdo ma v hlave místo mozku bolonsky spagety seš ty.

0/0
15.8.2011 17:42

johnpeters

No,

vážená,měli jsme na smytí tohoto balastu více jak 20 let,a co jsme zatím za tu dobu Svobodnému světu dokázali?!Máme sakra nepořádek na tom našem dvorečku,že...Dřevní kapitalizmus,zakuklené komouše-mafiány ve všem důležitém, lhaní si sami sobě o jakési vyjímečnosti našich hlaviček a ručiček,a pěknou porci kverulantství...Kdo neskáče,není Čech...To je úroveň!:-(

+1/0
14.8.2011 16:59

Petr z Bologni

Re: No,

No, je videt, ze Vy skacete, jako divy...

0/0
15.8.2011 14:26

Brutvann

Ženská hezká jako Paris H. a s IQ aspoň 140 !!

Takovou už jsem dlouho osobně nepotkal !!R^R^R^ Existujete opravdu ?;-)[>-]

+2/0
14.8.2011 16:42

Petr z Bologni

Re: Ženská hezká jako Paris H. a s IQ aspoň 140 !!

Hele, Brutvan, jste az druhy, aby nebylo mylky!

0/0
15.8.2011 14:11

Niktor

Na tomto kontinentu nejsme tisíce let

Zas to s tím vlasteneckým bitím se v prsa nepřehánějte. První zprávy o Slovanech pochází někdy z 6. století, český národ jako takový je ještě o takových 500 let mladší. Takže ne, tisíce let tu opravdu nejsme a nejsme ani o moc starším národem, než Angličané...

0/0
14.8.2011 16:11

Niktor

Re: Na tomto kontinentu nejsme tisíce let

K samotnému článku v The Economist - Celou dobu se tam jasně mluví o vystupování politiků a diplomacie a rozhodně není naznačováno, že toto nějak vychází jejich etnického či kulturního pozadí. Jen a pouze v poslední větě přichází ono šklebivé rýpnutí (věřím, že záměrně nadnesené) "That is because, although some easterners may be irritating, noisy and unfashionable, in modern Europe they are indispensable."

Srovnejme třeba s textem Roma Jocha o Rusku: "Nešťastná země.Naprostá beznaděj. Co napsal markýz Astolphe de Custine před 170 lety, platí i dnes.'Národy mají vždy dobré důvody být tím,čím jsou, a tím nejlepším ze všech je ten, že nemohou být něčím jiným.“„Neviním Rusy kvůli tomu, jací jsou; viním je kvůli tomu, že se snaží vypadat jako my /Evropané/. Nejde jim o to být civilizovaní, jde jim mnohem víc o to, abychom my tomu věřili. Byli by šťastnější, kdyby mohli být strašnějšími a barbarštějšími než skutečně jsou–pokud by jiní ovšem věřili, že lepší a civilizovanější vlastně jsou.“

0/0
14.8.2011 16:25

Niktor

Re: Na tomto kontinentu nejsme tisíce let

A na závěr Joch uvádí: "Takže nám nezbývá než se s Ruskem potýkat. A Rusové budou pro Evropu představovat to, co představují již dlouho: trable. Než nás náš vzájemný osud nedovede do společné destinace: k celosvětové irelevanci."

A jen si projděte, co tvrdí o ostatních zemí třeba zdejší blogeři! Zejména o těch arabských či černošských. Divím se, že se vašeho útlocitu dotknul zrovna tenhle čajíček v The Economist...

0/0
14.8.2011 16:30

MacX

Re: Na tomto kontinentu nejsme tisíce let

Tak to víte, pan Joch je pouhý poradce předsedy vlády, kdežto článek v The Economistu napsal bezpochyby anonymně sám David Cameron.

0/0
14.8.2011 16:33

Limburger

Pod tím článkem tam je dobrá diskuse

Díky za upozonění na něj, paní Kakosová. Nemáte tam také nějaký příspěvek a pokud ano, prosím pod jakým nickem? Třeba tohle he opravdu pěkné: rubber duck wrote: 

Aug 12th 2011 9:32 GMT

0/0
14.8.2011 15:40

Limburger

Re: Pod tím článkem tam je dobrá diskuse

Dear Economist, if you consequently call East Europe

"post-Communist" more than 20 years after the Wall had fallen, would you

mind if we refer to the UK as "pre-Islamic"?

+3/0
14.8.2011 15:40

MacX

Re: Pod tím článkem tam je dobrá diskuse

Děkuju za upozornění na onu diskuzi, ve které mě potěšilo pár českých přispěvatelů se solidní angličtinou i inteligentními názory.

0/0
14.8.2011 16:01

Limburger

Re: Pod tím článkem tam je dobrá diskuse

Třeba Tomas Pubrdle, že? :-) R^

0/0
14.8.2011 17:47

Marek Trizuljak

Navzdory volnějšímu překladu

či přesněji navzdory správnému upozornění na chyby v překladu, je duch článku povýšenecký a ohradit bychom se měli. Když už jsme v moderní Evropě "indispensable" tak snad máme i právo se ozvat. (Píši to navzdory tomu, že nejsem ani náhodou nekritickým obdivovatelem V. K.)

0/0
14.8.2011 15:24

MacX

Umíte anglicky, dámo?

"...although some easterners may be irritating, noisy and unfashionable, in modern Europe they are indispensable." rozhodně není vaše:" Východoevropané mohou být k nevydržení hluční vidláci, ale že v moderní Evropě jsou bohužel nezbytní."

Dost mi to připomíná kauzu návštěvy europoslanců u Klause, která vznikla z úmyslně překrouceného překladu toho, co europoslanci řekli (a kteří se, neznajíce češtiny, nemohli bránit).

Podobně paní Kakosová, neznajíc angličtiny nebo využívajíc, že její názoroví souputnící, obdivovatelé "pana profesora", anglicky neumějí, opět po čase rozehrává hru na to, kterak nám zlí zápaďáci ubližují a pomlouvají naši stranu a vládu, či dnes hradního komika. Jako bych si to od dob bolševika nepamatoval. Každému v Evropě (a po videu s perem i ve světě) je ten pán k smíchu, a to přivádí jeho obdivovatele k zuřivosti. A zuřivost zaslepuje.

+2/0
14.8.2011 14:55

Slavomír 1966

Re: Umíte anglicky, dámo?

Víte, že je tomu naopak? Já bych si moc přál, aby Klaus neměl pravdu. Když je skeptický k evropské budoucnosti, tak vlastně je skeptický i k mé osobní budoucnosti, jelikož těch dvacet, třicet nebo čtyřicet roků, které by mi podle statistiky měly tady na tomto světě zbývat, bude spojeno s Evropou. Velice moc bych byl rád, kdybych Klause mohl označit za šaška a do příštích desítilietí v historii Evropy se dívat s optimismem. Jak rád bych se nad Klausovými skeptickými předpověďmi pobaveně smál, nemuseje mít strachu o budoucnost. na mé budoucnosti mi záleží více než na tom, jestli je Klaus šašek, nebo není. Bohužel však Klausovy skeptické názory sdílím, což znamená, že i svou budoucnost vidím velice nejistě. A také budoucnost Vaši, protože i Vy jste Evropan, ale na to jste ještě neuzrál, abyste tuto mou úvahu pochopil.

+3/0
14.8.2011 15:03

MacX

Re: Umíte anglicky, dámo?

Slavomíre, já se s vámi nebudu přitk, zda mánenbo nemá Klaus pravdu s perspektivou evropského projektu. Mně postačí, když si všimnete, že těchto jeho názoru (které ovšem nejsou jen "jeho", neboť on je nevymyslel, jen převzal) se můj příspěvek vůbec netýkal. A netýká se jich ani posměšný postoj Evropy k osobě VK. Ten totiž plyne z jeho komického vystupování a argumentace. Osobně si docela vážím třeba Petra Macha ze SSO, který má dost podobné názory. Zkuste se zamyslet nad tím, co ty dva lidi (VK a PM) odlišuje.

+1/0
14.8.2011 15:10

Slavomír 1966

Re: Umíte anglicky, dámo?

za prvé jsem si nevšiml, že by Klaus komicky vystoupval nebo argumentoval. A za druhé to ani není podstatné. Podle mého názoru je podstatnější říkat pravdu než vystupovat nadmíru důstojně a říkat nesmysly.

+1/0
14.8.2011 15:27

Kaniokova

Co ty dva odlišuje?

A to napíšu jako ten, kdo chce SSO volit - bohužel dost a je to hrozná škoda. Klaus umí, je akční, umí i organizačně. Mach je, bohužel, příjemný, dobře mu to myslí. Ale neumí to prodat, akční není vůbec, organizačně je snad v mínusu. A věřte, že mě to děsně mrzí, strašně ráda bych ho i jeho lidi viděla ve vysoké politice

0/0
15.8.2011 19:22

repanak

Re: Mně už statisticky ani fakticky

tolik let jako panu Jaromírovi nezbývá - ale přesto si myslím, že v pozici VK bych se spíše snažil hledat to co dnešní Evropu (dejme tomu i v sestavě dnešní 27) spojuje a navrhovat co dělat, kde z centralizace ubrat a naopak, a ne se jen pošklebně vyjadřovat a vše shazovat. Není to jednoduché, bohužel ani v čele velkých států jako Francie či Itálie nevidíte politiky světové úrovně. Ale vždy jde i o relativní pohled - např. i mě mrzí, že Praha je dnes plná lidí z bývalé SSSR s jinou kulturou (nemyslím turisty), ale tento prostor - jestliže se naše děti nerodí - zaplní. A asi je stále lepší jsou -li to Slováci, Rusové než jiní .... se kterými jsou jinde daleko větší problémy.

0/0
14.8.2011 15:32

Slavomír 1966

Re: Mně už statisticky ani fakticky

Vy si myslíte, že to, co Klaus by mohl předložit jako rozumný návrh, oni už dávno nevědí? Problém je v tom, co jsem již psal. začít s řešením, to by za prvé vyžadovalo trochu námahy, ale na to jsou líní. Za druhé by to vyžadovalo trochu píchnutí do vosího hnízda, ale na to jsou zbabělí. Za třetí vědí, že ty problémy sice nebezpečně kvasí, ale doufají, že vybouchnou až po skončení jejich volebního období.

0/0
14.8.2011 15:43

Tramp_007

Re: Umíte anglicky, dámo?

Být skeptický k (jakékoliv) budoucnosti je to nejsnadnější. A vždycky se pak najde nějaký moment, kdy pak ten předpovídatel může říct, že to přeci říkal.

0/0
14.8.2011 15:44

zdeseny obcan

Re: Umíte anglicky, dámo?

Podstatu toho clanku (online zde http://www.economist.com/node/21525919) to zachytilo.

0/0
14.8.2011 15:23

kevinbb

Mate pravdu a

dobre jste popsala pointu clanku v economist.

R^

0/0
14.8.2011 14:50

Slavomír 1966

................

O hezkých ženách se říká, že jsou hloupé. Totéž se říká o blondýnách. Autorka splňuje obě tyto podmínky - je hezá a je blondýna. Má tudíž hned dvojnásobné právo být hloupá. Přesto toho práva nevyužívá a píše velice moudře. Dopusstila se jediné chyby - Mnichov byl v roce 1938, nikoli v roce 1939. Ale pokud jde její o myšlenky, vše je v naprostém pořádku. KARMA!!!

0/0
14.8.2011 14:48

debater

Re: ................

R^

0/0
14.8.2011 14:51

Obyčejný člobrda

Re: ................

Až na to, že si dáme přeložila špatně článek z angličtiny. Ale to se stává i větším celebritám.;-D

0/0
14.8.2011 15:10

Petr z Bologni

Re: ................

Trapny a jeste neumi anglicky:-/

0/0
15.8.2011 14:15

Obyčejný člobrda

A nemají pravdu?

Bylo by myslitelné, aby se prezident skutečně západoevropské země navážel do pochodu homosexuálů? Kradou britská královna nebo francouzský prezident propisovačky v přímém přenosu? Nemyslím si, že náš národ je horší než ty západní, ale bohužel si stále za reprezentanty volíme burany, a oni nás tak pak vidí.

0/0
14.8.2011 14:42



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.