Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sir Humprey XXXII

Tereza, jedině Tereza

:-)R^VVV

+1/0
2.1.2012 10:33

apeppepa

Žádný selský rozum

Ale pouze Klausova rétorika. Jeho kniha o EU se objevila u nás pod stromečkem. A že by tato hezká žena tolik pamatovala? EU nám poskytuje velký prostor pro export, práci i cestování, být součástí většího celku je nejen výhoda, ale i nutnost v globalizovaném světě. Srovnávat KSČ a EU je trochu příliš. Oprostěte se od bludů, frází a termínů z Klausových příruček , podívejte se po Evropě a použijte selský rozum.

0/0
30.12.2011 20:32

Sir Humprey XXXII

Re: Žádný selský rozum

a ta kráva mléko dává

0/0
2.1.2012 10:34

Karl Novak

Nutnost být součást většího celku ?

Myslíte například stejně jako úspěšné země Švýcarsko, Nový Zéland anebo Singapur ?

+1/0
3.1.2012 21:03

krab

Re: Žádný selský rozum

Soucasti vetsiho celku jsme i bez EU, jsme soucasti Evropy, planety Zeme, vesmiru. Na obchod s Cinou nebo USA nebo Koreou nepotrebujeme zadnou mezinarodni organizaci, zadny uredniky v Bruselu, kteri budou za strasidelny penize nekoho buzerovat co ma a co nema delat, zdanovat vetsinu a dotovat mensinu.

Vase premysleni je neuveritelne povrchni. Akorat jde po linii "velky je dobry, EU je velka, EU je dobra", aniz byste si odpovedel na otazku, co presne EU vlastne je.

EU jsou bruselsti urednici, kteri jsou neuveritelne skodlivi. Nepotrebujeme je, nechceme je. Nasim firmam se ulevi, kdyz tito zmizi. Obchodovat, vzajemne se navstevovat a pratelit se s nasima kamaradama v Evrope muzeme a budeme i bez EU (=bruselskych byrokratu).

+1/0
22.2.2012 2:29

Richard Fuld

Politici žvanili všichni a vždy a žvanit budou i dál.

Bez ohledu na politický systém politici žvaní napříč politickými spektry i světonázory. Stačí si uvědomit, že každý politik si něco myslí, něco jiného říká, a něco úplně jiného dělá.

0/0
30.12.2011 12:29

naroznej

Proč vlastně padl komunismus ?

Nikoliv díky nesrozumitelným tezím.Ale hlavně z následujících důvodů:1)nemožnost se svobodně sdružovat,zakládat spolky,strany,podnikat atd.2)totální přeregulovanost (regulace EU jsou velice slaboučkým čajíčkem oproti regulacím za komančů)3) prorůstání politiky do běžného života,kdy politicky neangažovaný člověk nemohl zastávat žádné vedoucí postavení a kdy dnes a denně ve školách na pracovištích i ve volném času byla huštěna do všech lidí bolševická propaganda.4) nemožnost cestovat.Proto toto padl komunismus.Nikoliv proto,že Milouši Jakešovi nikdo nerozumněl. Ono i Vendovi Klausovi většina lidí též nerozumí.Upřímně řečeno,kdyby byli soudruzi moudří a rozumní mohli vládnout dodnes. Za Tita se v Jugoslávii nežilo špatně. A některé asijské země pod vedením komunistických stran prosperují a nejsou zde podzemní tendence tyto strany zlikvidovat (viz např. Vietnam). Takže vemte Klause mladšího a vyražte do přírody. Je pěkně. Určitě se tam více zregenerujete než při psaní takových blábolů.

+4/0
30.12.2011 10:08

Szkandera

Re: Proč vlastně padl komunismus ?

Budu mít určitě pravdu když napíšu:

ad.1,2) EU v rámci regulací, dotací, zvýhodňování brání svobodě úplně stejně jako kdysi komunismus, horší je to akorát v tom, že teď tomu říkáme (a myslíme) demokracie, zatímco komunismus by zkrátka komunismus…

ad.3) narozdíl od bolševické propagandy teď máme tu evropskou. Viz. referendum o vstupu (volte ANO!!!) Nyní jsou to termíny typu izolace, euroskeptismus, a další urážky lidí myslících si něco jiného…

Takže autorka je super… :-)

+1/0
30.12.2011 16:09

by.drake

Úplně Vás vidím, Terezo Kakosová...

Jak koncem osmdesátých let sedíte před televizí a sledujete zprávy, slova, která kupil moderátor, i následně vystupující soudruzi. Fakt Vás úplně vidím... Mohla jste si dát víc práce s tímto pohádkovým úvodem. Kecy v kleci. Nebo uvědomělost. V necelých dvaceti letech. Ba jo.

0/0
30.12.2011 9:34

maruširi.vr.12

Re: Úplně Vás vidím, Terezo Kakosová...

Mi v té době bylo přibližně stejně a televizní noviny jsem sledoval celkem pravidelně. Docela dobře si pamatuji, že jsem z těhle kydů taky nerozumněl ani slovo.

+1/0
30.12.2011 9:56

Doktor_z_údolí

To od Vás není hezké, paní Terezo...

Vy se snažíte rozbít ony krásné vize pražských kavárenských povalečů, se selským rozumem ničíte jejich intošskou panevropskou vizi všeobjímajícího socialismu!! Styďte se...!!

0/0
30.12.2011 9:34

maruširi.vr.12

Re: To od Vás není hezké, paní Terezo...

Hlavně se to nesnažte svést na Terezu. Panevropský socialismus chcípne sám od sebe.

+2/0
30.12.2011 9:57

realya

Dobře napsáno

ale trošku z toho vyplývá, jakoby ten newspeak měl nějaký smysl, jakoby ti "zasvěcení" věděli něco, co my nevíme. Ve skutečnosti ten newspeak jenom zakrývá totální prázdnotu a neschopnost, jde prostě jenom o okecávání. Školený marxista uměl okecat absolutně všechno - od jaderné energetiky po zahraniční politiku Bhútánu - tím správným ideologickým pohledem. Marxismus byl neomylným dogmatem, takže musel žvanit aniž by vlastně cokoliv řekl, přičemž do toho musel povinně vmíchat pár tlachů ze stranického katechismu - ty se musely jenom opakovat a neměnit. A na stejném principu je založená socialistická euroideologie a její newspeak.

+2/0
30.12.2011 9:28

naroznej

Re: Dobře napsáno

Marxismus je do jisté míry náboženstvím. Stejně zvrácenou ideologií je víra v neviditelnou ruku trhu. A na blozích na idnes najdeme spoustu blogů lidí (třeba takový Matějka) kteří se tváří , že nemají s marxismem nic společného ale mají potřebu žvanit též o jaderné energetice a na druhou stranu i o tom Bhútánu.

Je to o člověku. Moudrý člověk se vyjadřuje k oblasti , kterou zná a dokonale ovládá. Pouze pitomec si myslí , že všechno umí a všemu rozumí a dle toho se vyjadřuje do světa.

0/0
30.12.2011 11:43

cara al sol

Re: Dobře napsáno

Průšvih tzv. demokracie je v tom, že volič, aby mohl kvalifikovaně odevzdat svůj hlas, měl by mít názor na jadernou energetiku i na ten Bhútán. V minulém režimu nemusel, protože o všem důležitém stejně rozhodovala Strana (KSČ nebo dokonce KSSS).

0/0
2.1.2012 9:12

krllo

Ještě, že u nás padl komunismus, Terezka

by v něm určitě dělala předsedkyni Svazu žen nebo možná i něco většího.;-D

+4/0
30.12.2011 8:37

MiroTR

Re: Ještě, že u nás padl komunismus, Terezka

Těžko.  Tam by se selským rozumem neuspěla. ;-D

0/0
30.12.2011 8:42

Hell2

Re: Ještě, že u nás padl komunismus, Terezka

Když ona má pravdu!

0/0
30.12.2011 8:48

Tomáš Jasný, PhD.

Re: Ještě, že u nás padl komunismus, Terezka

cituju z profilu autorky: "Hlásím se ke kapitalismu, ke konzervativnímu myšlení a k tradičním evropským hodnotám. Nahání mi hrůzu environmentalismus, multikulturalismus a Evropská unie. A nemám ráda tvrzení, že nikdy nevíme nic jistě, nikoho nemáme morálně hodnotit a svět není černobílý." ... zejmena to posledni, ze nema rada tvrzeni, ze svet neni cernobily ... co k tomu vic dodat?

+1/0
30.12.2011 9:06

jack095

Re: Ještě, že u nás padl komunismus, Terezka

No jak bych vám to vysvětlil. Když budete  mezi dvěma barikádama na kterých probíhají boje a hledat která strana má pravdu zastřeli vás obě.

Tedy je třeba mít nějaký názor a za tím si stát. Co je černé je prostě černé a intelektuální hledání šedé je k ničemu.

0/0
30.12.2011 9:33

maruširi.vr.12

Re: Ještě, že u nás padl komunismus, Terezka

To, že svět není černobílý ani trochu nevylučuje skutečnost, že v něm jsou některé věcí bilé a jiné černé. Jenom slepec má před očima šedou kaši.

0/0
30.12.2011 9:36

naroznej

Re: Ještě, že u nás padl komunismus, Terezka

Dle lidí , které osobně znám mohu prohlásit , že lidi , kteří se dnes radikálně hlásí ke "kozervativnímu myšlení" se za komančů radikálně hlásilo k marxismu. Největší tehdejší komunistické svině jsou dnes největšími pravičáky.

Zajímalo by mne , zda autorka tohoto blogu byla alespoň v SSM. Vsadil bych se , že byla a že zcela určitě uvažovala o vstupu do KSČ.

0/0
30.12.2011 9:49

CHYREN

Skvěle napsaný, dobrý postřeh.

Asi bych měl být spokojený, že eurohujerismus je nyní v defenzívě. Ještě před několika lety byl v drtivé ofenzívě. A stále se občas objeví nějaký eurohujer, jako je Macek - zdejší bloger, který už jen lapá po dechu. ))) R^[>-]

+1/0
30.12.2011 8:37

Tramp_007

Je docela zajimave

jak to, ze autorka sesmolila clanek, neni-li schopna porozumet tomu citovanemu textu.

+3/0
30.12.2011 6:25

MiroTR

Re: Je docela zajimave

Naopak - zdá se, že významu obou citovaných textů porozuměla dokonale ! ;-D;-D

0/0
30.12.2011 7:53

Patrik Šebesta

Vždyť to říkám už dávno...

José Manuel Barroso - 1974-1980 předseda Portugalské komunistická strana pracujících - Revoluční hnutí strany proletariátu, Siim Kallas - 1980-1991 předseda Ústřední rady estonských odborů a člen Nejvyššího sovětu SSSR, Andris Piebalgs - člen Komunistické strany SSSR, Catherine Ashton - členka strany práce UK, Joaquín Almunia - člen Španělská socialistická dělnická strana, Máire Geoghegan-Quinn - Irská socialistická stranaatd. atd. atd.

Chcete k tomu ještě nějaký komentář ;-( Vždyť nás vedou stejní lidé, jako před rokem 1989 RvRvRv

+3/0
30.12.2011 0:49

Uther

Re: Vždyť to říkám už dávno...

Catherine Ashton je hlavně placená agentka Moskvy, vždycky byla. :-)

+2/0
30.12.2011 4:20

Rodnok

Re: Vždyť to říkám už dávno...

Tereza Kakosová, minimálně v SSM ;-D

0/0
30.12.2011 12:13

SideW

nereformovatelnost EU

Něco na tom článku bude:

jen bych nepoužíval silná slova jako co mají společné komunismus a europeismus. Přece jen se lidem v europeismu žije lépe, mohou cestovat, pracovat, volit dobrovolně, zakládat iniciativy a občanská sdružení, mít svobodu projevu apod. a to nemluvě o životní úrovni.

Ale souhlasím se skutečností, že v současné podobě je evropská integrace na pomyslném konci, rozhodovací procesy a principy absolutní většiny včetně práva veta jsou natolik restriktivní, že prakticky nedovolují ten kolos někam vést, nedovolují razantní změny... také tomu příspívá historická zkušenost, dokonce protichůdné zájmy, odlišná struktura moci v jednotlivých zemích a suverenita...

Vypadá to jakoby už Evropská unie byla neroformovatelná stejně jako komunistická ideologie, ostatně jak se to ukázalo v roce 68 a 89 a že na nás politici hrají jeden velký tzátr s cílem zmást občana své země a neukázat pravou tvář absolutní degenerace tákladních hodnot, na nichž jakákoliv nadstátní organizace může

+1/0
29.12.2011 23:14

Patrik Šebesta

Re: nereformovatelnost EU

europeismus je socialismus s lidskou tváří, jak chtěl Dubček v roce 1968... vsadím krk, že kdyby ho nezabili při té "auotnehodě", tak je dnes komisařem...

0/0
30.12.2011 0:50

jack095

Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

Jsou placený tiskovým oddělením ČSSD nebo jiné antidemokratické politické strany.

0/0
29.12.2011 22:53

SCkPFjqnU

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

prizpevek je od slova prispivat, no nic.

+1/0
30.12.2011 0:02

jack095

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

No a co ? Jako že je tam špatně z ?  

Od boby co se jmenujeme "Česko "  se těmahle věcma nezabývám.

0/0
30.12.2011 7:58

Doktor_z_údolí

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

No to jsi tedy za osla... Rv

0/0
30.12.2011 9:26

jack095

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

Jestli tohle (řekněme pravopis) je pro někoho měřítko, potom pro něj jistě osel budu. Ale jsem s tím smířen.

0/0
30.12.2011 10:07

karpet

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

A tento svůj názor máte podepřen jakými ověřitelnými skutečnostmi? Jak se podle vás projevuje antidemokratická strana? Jak se projevuje demokratické strany a které to jsou, pokud podle vás vůbec nějaké jsou?

+1/0
30.12.2011 6:54

jack095

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

Pokud není 90% přízpěvků psaných na zakázku ČSKSD pak by byl stejný podíl přizpěvatelů složen z naprosto dementních jedinců, kteří se sice naučili psát, ale nejsou schopni vnímat skutečnosti okolo sebe a vytvořit si podle toho vlastní názor.

A to přeci jenom není pravda.

0/0
30.12.2011 8:05

karpet

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

Dle mého názoru, pokud je cokoliv tvořeno na zakázku, jde o kšeft a v tomto případě by tedy pisatelé měli získat nějaký okamžitý profit. To mi připadá velmi nereálné. Nereálné mi připadá i to, že by měl být stejný podíl pisatelů z řad rozumně uvažujících a dementních. Jde přeci o úhel pohledu na věc. Dle mého názoru nejde o dementní pisatele, kteří nejsou schopni vnímat skutečnosti kolem sebe ale spíš o levicově orientované jedince. Dle mého názoru tím, jak se budou zhoršovat životní podmínky  lidí a stát je bude čím dál více ožebračovat, bude přibývat levicových názorů. Při tom je příznačné že sytý hladovému nevěří. Pokud je někdo sytý, bude mít nejspíš pravicové postoje, to je přirozené. Pokud jste finančně zajištěný, máte dobře placenou práci a jste tedy nejspíš mladý, váš poněkud radikální názor mi připadá odpovídající.

0/0
30.12.2011 9:00

jack095

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

Dovolte abych citoval : ", jak se budou zhoršovat životní podmínky  lidí a  STÁT  bude čím dál více ožebračovat, bude přibývat levicových názorů." 

Jinými slovy - čím víc bude STÁT lidi ožebračovat, tím víc lidé budou volit levici, která dá STÁTU ještě větší moc aby je ožebračoval.  -  no jestli vám toto jednání nepřipadá dementní - není co dodat.

Odpovídá to charakteristice, že nejsou schopni vnímat realitu kolem sebe a samostaně ji vyhodnocovat.

0/0
30.12.2011 9:24

karpet

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

Ve vedení státu je v současné době pravice. To je v současné době nepřehlédnutelné a velmi podstatné. Pokud jsem použil výraz stát bylo to z důvodu, že jsem chtěl zjemnit výrazové prostředky a nechtěl jsem napsat konfrontačně pravice. Ono je velmi jednoduché zavést úsporná opatření od lidí, kteří se 'přežírají'. Pokud by měli být důvěryhodní, jako první by si utáhli opasky a ne aby kázali vodu a sami pili vinko. No a protože v současné době je u lízu pravice lidé cítí, že je třeba pustit ke korytu na chvíli levici. Co taky většině lidí, kteří jsou s podprůměrnými příjmy a pomalu se dostávají pod čáru ponoru, zbývá. Pokud pravice kritizuje levicové postoje a hovoří o zadlužování ani na chvíli nepomyslí, že zadlužení by měli zaplatit ze svého. Kdo dostal společnost do srabu? Byl to snad třeba technolog ve strojírenství nebo prodavačka? A teď to mají mocipáni (nyní pravice) zaplatit od technologa a prodavačky.

0/0
30.12.2011 9:54

jack095

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

Opět si dovolím citovat :"  Kdo dostal společnost do srabu?"  Odpověď. Byla to levice.

Tento stát rozkradly levicové vlády po roce 1948 a čtyřicet let levicové centrálně řízené ekonomiky  přivedli tuto zemi na hospodářské dno.

K tomu přidali další levicové vlády po roce 98  a dnes kdy jsme v područí EU jejíž hospodářství není nic jiného než levicové vytváření většího dluhu z malého dluhu. A ten budou platit všichni technologové a všechny prodavačky.

0/0
30.12.2011 10:22

karpet

Re: Asi tak 90 % těch co sem píšou přízpěvky

Je otázkou jak daleko jít do historie. Vždy každá příčina má svůj následek. Faktem ovšem je, že v minulém režimu i disidenti měli svá zaměstnání. Dnes jsou bez zaměstnání a tedy na pokraji bídy lidé zcela nezúčastnění. A minulosti se nechci hrabat. Z toho by koukala nekonečná diskuze. Proč si myslíte, že levicová vláda znamená zadlužení. Já vnímám rozdíl mezi pravicí a levicí především v míře solidarity. Což je např. progresívní daň vs. rovná daň.  Trošku se obávám situace, kdy velké množství obyvatelstva se dostane do bezvýchodné situace, zákonitě  někdo této situace využije a vezme právo do svých rukou, což může přerůst v krveprolití. Proto si myslím, že je třeba udržet sociální smír. Tímto směrem ovšem pravice nikdy nepůjde. Vždyť jak vzniká krize. Dle mého názoru je to tím, zjednodušeně řečeno, že poměrně malá skupina lidí shromáždí velký objem financí umrtvený bez pohybu (nedělá obrat) a velká skupina lidí naopak má velmi omezený objem peněz s nímž též nedělá obrat. A krize je tu.

0/0
30.12.2011 11:15

krllo

Jak jste na to přišel ?

;-D

0/0
30.12.2011 8:35

Doktor_z_údolí

Re: Jak jste na to přišel ?

Četl ty zpěvky, né..?

0/0
30.12.2011 9:27

Inzheim

A tak asi

cca 50% voličů v Čechách stále volí nositele leninského vyjadřování, vylhaným slibům o pečených holoubatech, terminologie stalinistů i mladým českým komsomolcům rozjasní oko i mozek, nechtějí připustit nutnosti šetřit, do zblbnutí opakují mandru o právech a mlčky a s odporem nepřipouští debatu o občanských povinnostech.

EURO je socialistický moloch naplněný falbrovými spáči, ale zřejmě se teď už nedá na počkání vymyslet lepší evropský orgán, který by řešil hádky a spory států také jen mírovým klábosením. A ne vyhlášením války.

0/0
29.12.2011 22:48

jack095

Nějak s vámi souhlasím

To co říkáte je naprostá pravda. Mysím celkové vaše názory. Děkuji, že je někdo prosazuje věci které mám na srdci. Rád vás vždy podpořím.

0/0
29.12.2011 22:35

karpet

Re: Nějak s vámi souhlasím

V podstatě též souhlasím. Jen chci dodat, že to co pisatelka popisuje v podání KSČ a Evropské rady je projevem každé mocenské struktury ve snaze udržet se co možná nejdéle 'u koryta'. Řekl bych že tyto projevy byly, jsou a budou vždy co bude člověk člověkem. Řekl bych, že příčina je v každém jedinci, kdy tento jedná vždy ve vlastním zájmu a hranice kam jedinec zajde je dán jeho morálním profilem.

0/0
30.12.2011 7:06

BlackWhite81

kdo nemá nikdy dost, toho nečeká žádná budoucnost

hlásíte se ke kapitalismu jenže tam je ten zakopanej pes , kapitalismus dal vzniknout materialismu a udělal s lidí cvičené opice které se ženou za jediným mamonem a to penězy. Je to systém na odpis ,ale bohužel není alternativa ta bude možná za 500let až se k tomu evolučně dopracujem ,ale je velké nebezpečí, že to nebude cesta pozvolna evoluční ale že přijdou nepokoje války a zlé věci v důsledku jeho zhroucení. Základním prvkem kapitalismu je totiž to , že nikdo nemá nikdy ničeho dost!!!! a to ikdyby létali pečení holubi do huby !

0/0
29.12.2011 22:33

BlackWhite81

Re: kdo nemá nikdy dost, toho nečeká žádná budoucnost

ps: ale jinač jste pěkná ženská!! můžem to probrat třeba v nějaké kavárně ? :-)

0/0
29.12.2011 22:43

Inzheim

Re: kdo nemá nikdy dost, toho nečeká žádná budoucnost

--- BLACKWHITE--- vy jste nesledoval cvičené orangutany na pohřbu v Severní Koreji??? Idealisto.

0/0
29.12.2011 22:50





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.